Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jOm kiTa tEngOk iKLan Ni!!

Tuesday, January 4, 2011

28 Nov *Wedding Theme : Bollywood* ~I'm Lovin It!!!~




Namaste...

haih..dah lebih sebulan dorg kahwin.. xsempat2 aku nk update entri nih..
tp xkira..nk update gak..
sebab aku suka bollywood malaywood nih..haha
plus leh wat dorg sentiasa rase cam pengantin baru je..hehe

ok, mari berkenalan dengan pengantin ye..
Nama pengantin perempuan Sharifah Sabira..
Pengantin lelaki pulak Abdul Kadir..
Pengantin lelaki ni aku punya ex-opismate..
Disebabkan aku kenal gak ngan wife dia, so aku pun dijemput g majlis kat tempat perempuan..
Dia buat dekat Dewan Majlis Perbandaran Seremban..
Mesti mahal gila kan.. Takpela..dorang org kaya.. No hal r..haha

Walaupun KL ngn Seremban takdela jauh mana, tapi kalau naik KTM, makan tahun jawabnye..
Aku sampai lewat kat sana.. Diiringi hujan lebat pulak tu..
Tapi bollywood punya pasal aku redah je..haha..
Memang terkilan missed tarian n bunga api time dorg berarak..

Sampai je aku da xtengok makanan walaupun lapar teramat..
Lagi satu dah lambat sangat aku datang ngn sorg akk freelance opis aku,.
Aku terus nak tengok Kak Sabi yg pakai sari..
Ternyata sangat cun melecun..Tak jemu memandang..haha
diorang tengah amik gambar ngan family time tu..

Mujurlah mak Kadir nampak kitorang yang takde hala tuju tu..
Dia suruh  caterer hidangkan makanan untuk kitorang..
Segan gak sbb time tu da xramai orang makan..
Kalaula mak kadir takde..Jawapannya berlaparla balik KL..huhu


 nila menu dorang.. aku tak taula ape nama dia..
 yang penting lebih ke arah indian style... 
lapar punya pasal bedal je..
acar dia memang best.. 
air dia sedap.. tapi cam kuat rase klorin..huhu

tup2 siap makan supervisor caterer majlis tu datang kat aku suh isi suggestion card..
adeshh... malas tul aku nak isi.. hentam jela..
nasib baikla time tu lagu hindustan berkumandang kat dewan tu..
syok betul!!

gemok!!!

 nila muka aku time attend wedding tu..
 penat setting menatang kt kepala tu mase kt stesen ktm.
skli hujan lebat.. hancus..mlas nk setting blik.. 
nk ikut tema la katekn.. 
nk pakai sari xde saiz..haha

lebih kurang sejam gak aku tengok family dorang ni bergambar.. ramai gila.
muka pon sepesen je semua.. haha


pelamin nasib baik ikut tema melayu..hehe


bergambar xikhlas dengan kak zuriah.. hahaha..
lambat sgt tunggu dia..
bila aku naik angin terdiam terus..


permintaan tuk bergambo ngan pengantin terlaksana..
kameraman pon layan je aku nak pose mcm2..haha..
tu pun kadir panggil aku naik stage cepat2 takut orang lain ramai nak begambar lagi..huhu..


 kesian pengantin asek duk senyum je depan kamera sampai haus..
haha... bagus r caterer tu siap hidang atas stage..



kak sabi yang cun melecun!!! seri pengantinla katekan..

tak puas2 aku nak bergambar ngan dia..
peluang g wedding tema camni bkn selalu kan..
tunggu anak2 dorang kahwin nntla baru ade lagi gaknye.
mane aku de kengkawan keturunan mamak lagi..huhu


anyway majlis ni memang best sgt!!!
 selamat pengantin baru untuk kamu berdua..
semoga jodoh berkekalan ke akhir hayat..
cepat2 dapat baby yang muka comel cam Anjali dlm Kuch2 Hota Hai eh..


itu saja..sekian..


* mana souvenir dari bandung?? haha

No comments: