Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jOm kiTa tEngOk iKLan Ni!!

Thursday, October 14, 2010

Birthday Party Rayyan Adam di Melaka

9/10/10

Walaupon aku masih dilanda sakit kepala, my syg plak kena demam, aku heret jugak dia  g jalan ke melaka..
Demi Rayyan Adam katekan..
Tambahan plak mmg da lame sgt aku xberjalan, asek keje je..huhuhh
Aku yg xdijemput pon sibok nk g gak..lalala 
Haha.. majlis ni dianjurkan oleh sepupuku n suaminya bertempat kt Jusco Ayer Keroh.. 
Mehla tgok pic2 kt sane...

 
nila kek yg kfc bg.. cuma flavor leh pilih kate kak liza.. trima jela bntuk cmne pon..hehe









sori..xleh rotate..huhuh



ni pulut kuning.. mak intan wat khas tuk cucu dia..
rugi tol aku xdpt mkn.. sume ckp sdap.. tkut darah naik la katekan..huhu.. tp tggi gak last2.. sabo je



INI DIA BIRTHDAY BOY KITA!!
RAYYAN ADAM...




bosanla org asek amik gambar...huu


cik yah tgh pasangkan topi kt haziqah..

adam with his cousin...
*comey kasut!! hehe



ini dia mak bapak pengantin..
haha..
Kak Liza & Abang Bad : penyeponsor utama..


ni adam punye makcik n cousin.. kak ana n anak dia.. *aku lupa nama dia ;D.. 

adam n his mom
alamk.. adam shaking..huhuh


inilah menu haritu.. ofkos masing2 berebut cheesy wedges (eh btol ke aku eja tu) ;p

adam cakap ape tu kt mama dia..huhuhu

adam excited tgok kek n org rmai... sampai melompat2..hehe

masamnye muka dia..

ha.. makan jgn xmakan.. dah org belanja tu..huhu

haih, payah nk soh adam pndang kamera..huhuh

huhu..macam2 aksi dia...
nasib baik dia nak aku dukung.. dari kecik ni la bru ak jumpa dia lg..
sory ye family abg bad.. aku kne culik dia dr dorg jap...hehe 




adam with Aunty Nadia & Uncle Yazid... ;-)

meh kita lawan muncung!! haha
*time ni adam dlm usaha menanggalkan topinya tanpa menggunakan tangan.. hebat!!  


nila makcik aku.. mak intan (juara masak) n cik yah (juara jahit).. hehee
yg pakai tudung putih tu isteri sepupu aku.. kak asma..

 we all look blue!!! hehe

 mehla tgok video time adam nk ptong kek ni...
sleh blah coz lagu da dinyanyikan byk kali.. xbis2 gakk
sbb sume xnk nanyi saing2..huhu
pastu bila da bis nynyi baru kfc bkk lagu birthday.. ape da..
 

aku n my hubby terpaksa mntk diri awal coz kami ni naik bas je.. lak tu dlm keadaan xsihat..
anyway sgt enjoy ngn party ni.. walopun kami bdua dtg ter'awal' sgt..hehe
thanks a lot Kak Liza & Abg Bad..
lain kali wt lagi k.. n mudah2n ktorg dh de kete sendri time tu.. hehe
AMIN...

1 comment:

Unknown said...

tgk muka adam kat gambo2 ni dh mcm ujang lak