jOm kiTa tEngOk iKLan Ni!!

Saturday, October 23, 2010

Kenduri Kahwin di Ayer Hitam

 Kenduri 3 hari 3 malam
HARI PERTAMA
Akad nikah Kak Ina & pasangannya (lupa nama)
Aku lum balik lagi..so takde gambar yang nak diletak..huhuh

HARI KEDUA

Majlis Aqiqah Rayyan Adam
Aku sampai pon dah petang..
So cuma ade pic kambing yang tengah dilapah oleh sepupu sepapatku je..hehe


 orang kuat : Pak Anjang

 
Abang Bad + Suami kak Liza = Ayah Rayyan Adam :)


usaha abg bad suh adam pndg kamera mmg sia2..haha



kena ikat perut kambing ni..
* katenya kalau pecah isi perut dia ni maka suma dagingnya xleh dimakan.. tak taula btol x




dah macam orang demam dah muka aku ni,,haha.. lantakla..janji dapat bergambar ngn Adam kan??? haha.. artis tu.. sume orang kejar dia..



yeah.. mama adam nk enterframe gak..pose berlatar belakangkan kambing yang tengah dilapah
tak abis2 muka monyok dia..huhu

dalam hati Adam ; auntie Nadia ni kena sawan ambik gambar ke??





 Atuk Saudaraku

Ayah Adam tengah membanting tulang tuk anak dia  tu..huhuh







serius aku tak tau nama sepupu aku ni.haha.. anak mak Anjang ramai sangat...





adam mkn pon sibuk budak2 tu nk mengadap dia.. huhu

kami berkelah bawah pokok kelapa.. padahal dah senja.. tp pic ni nmpak terang..huhuhu
aku xmkn..jd amik gambo jela..

mama adam plak nak makan tau!!

mak intan : aku ni yang xde gigi kau nak amik gambo watpe??? ;-p

cik yah : kau ni memang dah takde keje lain.. gambar aku tengah wat ape2 je diambik!! 
haha..nk wat cmne cik yah..dah hobi..



aktiviti sebelah malam pulak.. 
org lain tolong rewang.. mamat ni duduk aje!!


melantak sup ngan roti..sekali lagi aku tak makan..huhu


waaahhh!! ape cik yah dok bebel tu..haha


anak sepupu aku yang lain.. ramai tol anak buah aku..huhuh
harap maaf..aku memang suka baby..sume kena dokong..

nama dia Anis...yg ni kaki senyum n ketawa plak..hehe


takutnye muka ko dik!!! hohoho









ni plak misi tangkap gambar Adam senyum.. comel gila seyh!!! tp mmang  susah gila nk snap!!!
sangat mahal woo dia punye senyum..







HARI KETIGA

Majlis Persandingan...
Tema dia hijau pucuk pisang
pelamin Astana


      muka pengantin before make up






yeahh.dah tambah cantik pon pas disolek!!!
sebelah kanan tu mak andamnye..sape lg kalau bukan ibu aku..heheh

krew andaman salmah.. kurang sorg arini..huhu

 
Family pak anjang : anak2 buah pengantin = anak buah aku
tapi yg sebelah kanan sekali tu sepupu ktorg.. dia ngn anak buah sebaya..huhu

moh le tengok staf mak aku siapkan pengantin lelaki.. cewaahh!! staf gitu..haha


kena make up gak sikit.. kasi muka xpucat & birat.. ala..gloss n bedak je pon..


ha..bayar tol dulu baru leh masuk!!! kata makcik2ku..


berdebar2 si pengantin ni..huhuh

kompang dipalu, pengantin baru..
duduk bersanding tersipu malu ;-)

acara baling gula2

hambik ko dgn bakul2 sekali!! haha



tempat makan berdamai..

kek pengantin yang waalllaaweehhh!!!

air tangan Mak Intan & Cik Yah..
Ala2 chef hotel tuu..haha




bacaan doa..

mak anjang & adik ayah: cik Yep
aminn...

family pengantin..
*kurang cahaya.. gelap..huhu

sesi posing memosing

                                   

touchup skit..


amik berkat eh??? lalala~~~

eh2.. adam lagi..hehe

makin petang sepupu2 pengantin kena sampuk karaoke..haha


termasukla kami semua..hehe

assistant ibu: Kak Azie

 



 




 

mane satu adik, mane satu akak ipar nih?? sebaya kot..huhu


sekian saja tuk bulan ni.. tunggu bulan 12 nanti majlis Kak As anak Pak Long plak..huhu




* aku bila lagi??? hahahah.. gatal lagi..


6 comments:

Ajie Mohd Tahir said...

tengok orng kawen ni teringat masa aku kawen dulu.eh,salah.masa kakak kawen dulu.

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

sejak bila plak ko kawen jiah oi..hahah..

~aSFaLiZa~ said...

sampai hati kau nadia tak tahu nama pian anak pak jang. huhuu. tgu update dr blog akak plak. tak sempat lor

i.S.m.A~n.A.d.i.A said...

kak liza.. byk2 sepupu anak pak long n pak anjang yg kita susah nk ingt nama..hehe.. ramaila..
xpe.kita pon bpe lame peruk post ni kt draft br leh upload..

Noraide said...

ala As pun apa kurangnya ada ke nama lan jadi mazlan dekat post dia hari tu..hihihiihii

Dah memang sepupu sepapat kita ramai manalah nak ingat satu persatu..

LovelyCikin said...

eah2..ada bapak n mak kite..hihihi kerabat kite ramaikan..huhuh...abang kite yang awak tak tau nama tu namanya sufian lah nadia..hahah :P paiii