Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jOm kiTa tEngOk iKLan Ni!!

Tuesday, June 28, 2011

TeLiNgA MeRah!!!!


Pernah tengok orang yang telinga dia akan jadi merah bila dia dalam sesuatu keadaan yang mempengaruhi emosi?? HAHAHA...
Bukanlah merah yang macam keluar asap dari telinga..yang tu melampau..Heheh..

Dulu masa kat UiTM lecturer ada cerita jugak pasal telinga merah ni..
Husband dia dulu konduktor muzik kalau tak silap..
Bila je dengar muzik yang sumbang, telinga dia sensitif jadi MERAH sangat!!

Pelik kan???


Sekarang ni dekat office aku ada seorang Chinese pun macam tu jugak..
Nak kata budak tak budak..Sebaya je dengan aku..
Dah namanya Cina memangla putih kan..
Kalau panas ke apa memang merah kulit, muka, hidung..

Mula-mula aku perasan telinga dia merah masa ade customer datang ramai2..
Semua perempuan muda-muda belaka..
Dia sorang yang entertain customer tu..
Mungkin dia malu kot...
Habis merah gila telinga dia..
Nak gelak guling2 aku tengok..huhuh

Semalam jadi lagi sekali.. Ketara betul nampak sebab aku duduk sebelah dia..huhuh
Semalam ada problem nak isu tiket airasia 10 orang..
Maybe dia dah takut sangat masa tu..
Merah betul telinganya..
Cuba tengok kat pic ni..



Yang peliknya telinga sebelah kanan je pulak tu..huhu
Kalau tak nampak lagi cuba tengok pic lagi satu ni...





MERAH kan??
Dalam pic tak nampak sangat..
Tapi dekat depan2 memang merah sangat..
Macam kena bakar...
hehehe....

Ada siapa-siapa yang kena mcam ni jugak tak????

No comments: